Рівнянська сільська рада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Довідка про стан роботи звернення громадян

Дата: 30.07.2021 11:42
Кількість переглядів: 109

ДОВІДКА

Про стан  роботи зі зверненнями громадян,  що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської  сільської ради протягом січня – червня 2021 року

 

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Організація роботи з розгляду звернень, особистого прийому громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи Рівнянської сільської ради. У січні-червні 2021 року сільська рада проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти, тощо.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента  України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської  обласної державної адміністрації від 05.02.2020 року № 99-р  «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до облдержадміністрації  у 2020 році», Рівнянською сільською  радою вживаються  дієві заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян  на письмові звернення та особистий прийом.

       Загальна кількість звернень, що надійшли на розгляд до сільської ради протягом  ІІ кварталів 2021 року складає   188 звернень, що на 106 звернень більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року.                                

            На особистий прийом до сільського голови надійшло 144 звернення, через органи влади 44 звернення.

Із загальної кількості звернень за змістом порушених громадянами питань:

питання  соціального захисту ( надання матеріальної допомоги на лікування та поховання) склали загальну цифру-118  звернень,  виділена сума коштів становить 179 500(сто сімдесят дев’ять тисяч п’ятсот) гривень.

  • аграрна політка і земельні відносини – 24 звернення;
  • транспорт і зв’язок – 1 звернення;        
  • фінансова, податкова, митна політка – 4 звернення;
  • праця і заробітна плата – 1 звернення;
  • охоронна здоров’я – 2 звернення;
  • комунального господарства – 15 звернень;
  • житлова політика – 3 звернення;
  • екологія та природні ресурси – 5 звернень;
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 2 звернення;
  • сім’я та гендерна політика. Захист прав дітей- 2 звернення;
  • діяльність органів місцевого самоврядування - 11 звернень;

         За категоріями авторів звернень протягом звітного періоду від учасників бойових дій надійшло  4 звернення, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи до сільської ради надійшло 13 звернень, багатодітних сімей – 9 звернень.

За соціальним станом авторів звернень надійшло від пенсіонерів 32 звернення, селян – 16 звернень, працівників бюджетної сфери – 1 звернення, підприємців – 5 звернень, безробітних –21 звернення.

Колективних звернень надійшло -5, в яких звернулося 37 громадян. В колективних зверненнях  порушувались питання водозабезпечення, благоустрою села.

У зверненнях, які надійшли на розгляд, порушено 188 питань, по 128 – зверненнях  питання вирішено позитивно, по  56 – надано роз’яснення та по 4 зверненнях було відмовлено  (подано  не повний  пакет документів).

Також приділялася увага у вирішенні проблемних питань інших громадян – мешканців території Рівнянської сільської ради зокрема з питань встановлення ліхтарів вуличного освітлення та покосу бур’янів біля будинків одиноких пристарілих громадян та інших питань, що становить 71 звернення.

Запитів  на отримання публічної інформації до Рівнянської сільської ради надійшло – 11.

Усі звернення, що надходили до сільської ради, були розглянуті у визначені законодавством терміни, заявникам були направлені вичерпні відповіді та вжито відповідних заходів.

Повторних звернень не надходило.

         Вживаються дієві заходи щодо  неухильного дотримання вимог Закону України « Про звернення громадян».

Проводиться моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян, вжиття заходів щодо виявлення  проблемних питань мешканців території Рівнянської сільської ради з метою упередження надходження повторних  та неодноразових звернень.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, зменшення кількості звернень громадян до вищестоящих органів влади , сільська рада проводить роз’яснювальну роботу  серед населення, створено умови для проведення особистого прийому громадян посадовими особами сільської ради. Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних  напрямків роботи сільської ради. 

Протягом січня-червня 2021 року забезпечено:

- проведення засідань виконавчого комітету Рівнянської сільської ради на яких виносилося питання про стан роботи із  зверненнями громадян , що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради (засідання виконкому проведені   26 лютого 2021 року та 30 липня 2021 року );

- звітування начальника загального відділу про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради, протягом січня - червня 2021 року.

- проведення  особистого прийому громадян керівництвом сільської ради;

-  роботу "гарячої телефонної лінії";

- періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненнями громадян на офіційному веб-сайті сільської ради розміщено довідку: про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради  протягом січня – червня 2021 року.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь