Рівнянська сільська рада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Іванівського будинок культури Рівнянської сільської ради!!!

Дата: 02.12.2021 13:04
Кількість переглядів: 833

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Іванівського будинок культури Рівнянської сільської ради!!!
 Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту виконавчого комітету Рівнянської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Іванівського будинок культури з 01.12.2021 року
Загальні вимоги до кандидатів: вища освіта або довідка про навчання, стаж роботи у сфері культури (якщо є), володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Обмеження щодо кандидатів: керівником закладу культури не може бути призначена особа, яка:
– за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
– має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.
Особи, які беруть участь в конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи до відділу:
заяву про участь у конкурсі;
згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
копію документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
два рекомендаційні листи довільної форми;
мотиваційний лист довільної форми.
Зазначені  документи приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення.
 Перелік документів є вичерпним. Особи можуть надавати інші документи, які, на їх думку, підтверджують професійні чи моральні якості. Особи, які подають документи, відповідають за достовірність поданої інформації.
Кандидата на посаду керівника закладу визначає конкурсна комісія за результатами відкритого публічного конкурсного відбору, обов’язковою умовою якого є публічна презентація кандидатами на посаду керівника закладу проектів програм розвитку закладу на три роки.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь