Рівнянська сільська рада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт сільського голови за 2021 рік

Дата: 21.02.2022 08:33
Кількість переглядів: 116

     Звіт – це гарна можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік, чудова нагода поділитися пріоритетними планами на майбутнє.

     Сільська рада є публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради на офіційному сайті ради, а також у мережі Фейсбук.

     Протягом 2021 року відбулося 14 засідань сесій сільської ради VIII скликання, під час яких було розглянуто 1406 питань порядку денного та прийнято відповідні рішення.

     Протягом 2021 року прийнято 17 місцевих цільових програм та внесено зміни і доповнення  до 12 програм, які були затверджені в 2021 році.  Станом на 01.01.2022 року на території ради реалізовуються 317 цільових програм, зокрема: «Програма соціально-економічного розвитку Рівнянської територіальної громади», «Програма соціального захисту населення», «Програма роботи з обдарованою молоддю», «Програма «Шкільний автобус», «Програма розвитку житлово-комунального господарства», «Програма «Фізичне виховання – здоров’я  нації», «Програма «Військова служба по призову та за контрактом», «Програма профілактики злочинності  і правопорушень», «Програма цивільного захисту», «Програма «Профілактика рецидивної злочинності та правопорушень», «Програма оздоровлення та відпочинку дітей», «Програма підтримки учасників антитерористичної операції (операції  Об’єднаних сил) та членів їх сімей», «Правила благоустрою  території населених пунктів Рівнянської сільської ради», «Програма «Доступна медицина», «Програма надання населенню медичних послуг понад обсяг,  передбачений програмою державних гарантій медичного обслуговування населення», «Програма протиепізоотичних заходів по боротьбі з африканською чумою  свиней», «Соціальна програма забезпечення рівних прав та можливостей  жінок та чоловіків».

     Протягом 2021 року проведено 12 засідань виконавчого комітету  та прийнято 121 рішення. Рівнянською сільською радою видано: довіреності – 163, заповіти – 83, документи цивільного стану – 241, довідки, характеристики – 2167 та 87 актів обстеження.

     Загальна кількість звернень, що надійшли до сільської ради, складає   357 заяв, що на 171 звернення більше, в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

На особистий прийом до сільського голови надійшло 274 звернення, через вищі органи влади - 83 звернення.

     Із загальної кількості звернень за змістом порушених громадянами питань найбільше стосувалося соціального захисту населення ( надання матеріальної допомоги на лікування та поховання), які  склали загальну цифру-201  звернення,  виділена сума коштів становить  321 400 (триста двадцять одна тисяча чотириста) гривень.

     Також приділялася увага у вирішенні проблемних питань мешканців території Рівнянської сільської ради з питань встановлення ліхтарів вуличного освітлення та покосу бур’янів біля будинків одиноких пристарілих громадян та інших питань. Усі звернення, що надходили до сільської ради, були розглянуті у визначені законодавством терміни, заявникам були направлені вичерпні відповіді та вжито відповідних заходів.

     З метою забезпечення надання якісних соціальних послуг прийом документів для призначення різних видів державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг здійснюється  за допомогою  ПК "Соціальна громада".

     За період з 01 січня 2021 року  по 31 грудня 2021 року відділом соціального захисту та старостатами  було прийнято та надано на опрацювання  заяв - звернень  від громадян: 

На житлову субсидію - 454

На державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям - 868

На   допомогу на дітей одиноким матерям - 153

На державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю - 55

На  щомісячну допомогу внутрішньо переміщеним особам - 34

Надання грошової компенсації на тверде паливо педагогічним працівникам

на пенсії - 59

Надання грошової компенсації на тверде паливо медичним працівникам на пенсії - 38

Надання грошової компенсації на тверде паливо  учасникам б/дій АТО - 138

Надання грошової компенсації на тверде паливо учасникам б/д Афганістані -22

Надання грошової компенсації на тверде паливо  учасникам ВВв - 26

Надання грошової компенсації на тверде паливо  інвалідам ВВв - 12

Надання грошової компенсації на тверде паливо ліквідаторам Чорнобильської

АЕС - 47

Одноразову винагороду жінці, якій присвоєно звання України «Мати –героїня» - 1

Допомогу на поховання осіб, які отримували соціальну пенсію - 2

Тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату - 15

Допомогу на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях - 43

Допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами - 68

Допомога при народженні дитини – 64

Допомогу на дітей , над якими встановлено опіку чи піклування - 54

Компенсацію на пакунок  «Малюка» - 48

Натуральну допомогу «Пакунок Малюка» отримали - 10

На  тимчасову державну допомогу дітям (несплата аліментів) - 15

На тверде паливо та скраплений газ багатодітним сім’ям - 65

На соціальну допомогу на дітей–сиріт та дітей позбавлених батьківського

піклування – 44

Допомогу на догляд за особою з інвалідністю чи внаслідок психічного розладу-42

Компенсацію як фізичній особі, яка надає соціальні послуги - 11

Компенсаційну виплату особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю, яка досягла 80 років - 8

За рахунок коштів сільського  бюджету надано одноразову грошову  допомогу:

Особам, які  постраждали  від повені - 4000,00

На лікування Учаснику б/ дій  в Афганістані - 4000,00

На лікування  особам з інвалідністю - 33000,00

На лікування   онкохворим - 56000,00

На лікування інших захворювань - 84000,00

На придбання дров малозабезпеченим сім’я - 4000,00

На вирішення  питань, пов’язаних із складними життєвими обставинами - 3000,00

На поховання  одиноких осіб, які на момент смерті були одинокі - 18000,00

На лікування учаснику АТО (підірвався на міні) - 62000,00

Сім’ям , які постраждали від пожежі - 13000,00грн.

На покращення житлових умов дитині –сироті - 100000,00

                                      Загальна сума - 381000,00

 Здійснено виплати до пам’ятних дат:

До 32-ї річниці виведення військ з  Республіки Афганістан 14 лютого учасникам б/дій та сім’ям загиблих - 35000,00

До 9 травня  учасникам, інвалідам ВВв та сім’ям загиблих в АТО - 20000,00

До 24 серпня  сім’ям загиблих в АТО - 5000,00

До 14 жовтня учасникам б/дій АТО  - 123000,00

До 14 жовтня  сім’ям загиблих в АТО - 5000,00

До дня Карибзької кризи (Куба) - 1500,00

До Міжнародного дня осіб з інвалідністю - 17000,00

До дня ліквідатора  Чорнобильської АЄС - 42500,00

                                        Загальна сума 249000,00

Виплачено щомісячну стипендію ветеранам Великої Вітчизняної війни, яким виповнилося 90 і більше. - 7200,00

Придбання путівок учасникам АТО  на «Сімейний відпочинок» - 29400,00

Забезпечено продуктовими наборами :

до 9 травня учасникам та інваладам  ВВв – 28 чол.

до  дня людей похилого віку (кому за 80) - 155 чол.

Закуплено  подарункові  набори:

До святого Миколая пільговим категоріям - 200 наборів.

Новорічне свято (відкриття  ялинки) - 100 наборів.

                                        Загальна сума 14808,00

Відповідно до постанови КМУ від 23.09.2020р. №859, виплачено компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі   на суму 110722,24

Пільговим  категоріям громадян здійснено  оплату за послуги зв’язку (за телефон)   на  суму  634,93

Придбання живих квітів та корзин до пам’ятних дат  на суму 10895,00

Зареєстровано 8  заяв на санаторно-курортне лікування, обговорено та  замовлено путівки до санаторію, на той період ,який задовольняє заявника.

10 осіб з інвалідністю звернулося для постановки на облік  та забезпечення протезно-ортопедичними виробами, технічними засобами та ортопедичним взуттям, надано допомогу в виборі технічних засобів, оформлено  заявки -направлення та надіслано  на заводи для їх  виготовлення .

Оздоровлено в  дитячих таборах - 29 дітей пільгових категорій.

24 сім’ям  учасникам АТО надано послугу «Сімейний відпочинок».

Кожне звернення громадян  не залишається без розгляду, кожному надається  інформація про їхні можливості на отримання соціальних допомог, пільг та виплат.

Надання соціальних послуг особам  похилого віку, одиноким і інвалідам, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, соціальні послуги особам/сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги за місцем проживання – головне завдання Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг», в якій функціонують структурні підрозділи: відділення соціальної допомоги вдома та відділ соціальної роботи.

Відділення  соціальної допомоги вдома

     У відділенні надається соціальна послуга – догляд вдома, відповідно до державного стандарту. Цю послугу за 2021 рік у відділенні отримували 111 осіб похилого віку, які не здатні до самообслуговування, втратили частково або повністю рухову активність і потребують сторонньої допомоги: з них 14 осіб з інвалідністю; 90 – одинокі, 7 – на платній основі. Було припинено надання соціальних послуг у зв’язку зі смертю чи зміною постійного місця проживання 17 отримувачам соціальної послуги. На базі відділу діє пункт  прокату технічних та інших засобів реабілітації, послугами якого скористалися 3 особи. Працівниками  відділення постійно проводяться роботи по виявленню одиноких і малозабезпечених непрацездатних громадян. Надання соціальних послуг здійснюють 17 соціальних робітників, які обслуговують 111 осіб, яким надано - 19948  заходів  та  здійснено  8936 відвідувань. В середньому, навантаження на одного робітника за 12 місяців 2021 року склало  7 осіб, при нормативі  - 6 осіб у сільській місцевості. Підопічним надавались різні види соціальних послуг на підставі даних карти індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні, договору про обслуговування та медичного висновку. На всіх громадян, що отримують соціальну послугу, у відділенні ведуться особові справи , визначаються індивідуальні потреби особи, складаються індивідуальні плани, укладаються договори про надання соціальних послуг.  Відповідно до Статуту КУ,  згідно річного плану роботи та графіку виїздів, з метою перевірки якості надання соціальних послуг та моніторингу потреб  здійснювались виїзди мобільно консультаційною бригадою  на території  колишніх Іванівської сільської ради, Комишуватської с/ради, Малопомічнянської  с/ради, Новоєгорівської с/ради, Семенастівської с/ради,  Малотимошівської с/ради та Ганнівської ОТГ. Здійснено  93 перевірки, складено відповідні акти.

Відділ соціальної роботи

      Відповідно до державних стандартів у відділі надаються такі соціальні послуги: соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах; інформування; консультування; соціальна профілактика; оцінювання потреб сім'ї/особи у соціальних послугах; соціальне супроводження прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу;  соціальний патронаж осіб, які відбули покарання у виді обмеження або позбавлення волі; екстрене (кризове) втручання.

     Надання соціальних послуг здійснюють 5 фахівців та начальник відділу.

На обліку у відділі соціальної роботи  КУ перебувають такі категорії громадян та отримувачі соціальних послуг: багатодітні сім'ї – 51;  одинокі матері – 47; діти-інваліди – 45; діти, які знаходяться під опікою –30; прийомні сім’ї – 2; дитячий будинок сімейного типу - 3; патронатна сім'я – 1; учасники АТО – 92.

В цілому діяльність відділу соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю характеризується стабільним рівнем забезпечення умов надання безкоштовних соціальних послуг в громаді з метою збереження родинних стосунків, надання соціальної підтримки сім’ям, які потребують допомоги, запобігання раннього соціального сирітства (влаштовано до Кіровоградського обласного центру матері та дитини маму з дитиною).

     За 2021 рік  до відділу надійшло 265 повідомлень, по яких проведено наступну роботу: здійснено виїзди в сім'ї – 260; проведені  оцінки  потреб сім'ї/особи (складено відповідні акти)– 252; виявлено сім'ї, які перебувають у складних життєвих обставинах -36, з них під соціальний супровід взято -36 сімей та 2 особи. На соціальному супроводженні перебувають 7 сімей. Здійснювалася перевірка цільового використання державної допомоги при народженні дитини – 64,  складено відповідні акти – 60 (четверо отримувачів соц. виплат на території Рівнянської та Ганнівської сільської ради не проживають), також складено акти відвідування сімей – 260. До  виконавчого комітету Рівнянської сільської ради були подані проєкт рішення про затвердження положення про  „Мобільно – консультаційний пункт соціальної роботи"  та проєкт рішення про затвердження Акта обстеження матеріально-побутових умов проживання сім’ї/особи, членами виконавчого комітету  рішення  було прийняте одноголосно. За звітний період вказаних актів було складено 46 од. Згідно  плану роботи  та положення про мобільно – консультаційний пункт фахівцями  відділу  здійснено – 35 виїздів  по територіям Рівнянської сільської ради та  Ганнівської ОТГ . 265 сім’ям надавались різні види соціальних послуг : профілактичі; інформаційні; консультаційні; догляд та виховання дітей, в умовах, наближених до сімейних; натуральна допомога (надано продуктові набори, одяг та взуття, що були у вжитку - 210 сім'ям/особам).

Робота відділення соціальної допомоги вдома та відділу соціальної роботи періодично висвітлюється на сторінці Центру у мережі Фейсбук.

На належному рівні працює і Служба у справах дітей виконавчого комітету Рівнянської сільської ради.

Кількість дітей, якими опікується служба – 2011 особа. Перебувають на первинному обліку станом на 01.01.2022 р – 72 дитини. Поставлено на облік в період з 01.02.2021 р – 10 осіб. Притягнуто до відповідальності за ст. 184 КпАП України – 19. Мають статус діти-сироти – 6, позбавлені батьківського піклування – 4. Наразі подано на позбавлення батьківських прав 1 ос.

Службою у справах дітей проведено 17 комісій із захисту прав дітей, знято з первинного обліку – 6 осіб, розглянуто звернень – 38, з них позитивно вирішені – 38. Службою проведено 19 рейдів, виявлено сім’ї зі складними сімейними обставинами – 4. За результатами перевірок за місцем проживання обстеження житлово-побутових умов складено 192 акта. Загалом на обліку СЖО перебувають 44 сім’ї.

Також службою у справах дітей поставлено на соціальний квартирний облік 56 дітей.

    Освітній процес забезпечує  8 шкіл та 7 дитячих садочків. У Рівнянській громаді діє 21 заклад культури: 6 будинків культури,  5 сільських клубів, 9 сільських бібліотек та 1 музична школа. Відділом  освіти, культури, туризму, молоді та спорту крім забезпечення стабільного освітньо-виховного процесу на території  Рівнянської сільської ради діють хореографічний гурток на базі Рівнянського СБК, «Театр ляльок» та «Пальчиковий театр», створено Банк дитячих речей «Друге життя».  "Банк речей" – це місце, де будь-хто може безкоштовно взяти для дітей одяг, взуття, дитячі іграшки тощо. Також на території Рівнянської сільської ради проводяться корекційно-логопедичні заняття з дітьми дошкільного та шкільного віку, виправлення мовних вад.

     У 2021 році на галузь «Освіта» та «Культура» було передбачено 68938,3 тис. грн. і з них за рахунок освітньої субвенції 31203,2 тис. грн. (на оплату праці педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів).  Протягом року виплачувалася повністю надбавка за престижність праці педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти громади в розмірі 30% та педагогічним працівникам дошкільних закладів освіти в розмірі 20%, доплата за роботу в інклюзивних класах здійснювалась  в розмірі 20%, відрядження і компенсація за проїзд педагогічним працівникам, допомога на оздоровлення всім працівникам соціально-культурної сфери виплачено в розмірі посадового окладу разом з відпускними. До Дня працівника освіти було виплачено  грошову винагороду у розмірі посадового окладу  педагогічним працівникам закладів загальної середньої освіти та 50% педагогічним працівникам закладів дошкільної освіти. До Дня працівника культури всім працівникам культури було виплачено премію.

      До новорічних свят було придбано для кожного вихованця закладу дошкільної освіти новорічні подарунки. Придбано штучні ялинки на суму 35,0 тис. грн. для всіх старостатів.

     На протязі 2021 року  із сільського бюджету виділялись  кошти на харчування дітей: в школах на 1 дитину в день 23 грн. та в садочках на 1 дитину в день 42 грн. (найвища вартість у районі).

     На проведення оздоровчої кампанії в дошкільних закладах було придбано медикаменти. На протязі року всі заклади освіти забезпечувалися дезінфікуючими та миючими засобами.

     

 

      Для більш детального ознайомлення розкриємо кожен старостат.

На початку року на громаду було передано кошти залишку освітньої субвенції минулих років в сумі 1861,8 тис.грн. Дані кошти були використані відповідно напрямків затверджених Кіровоградською ОДА, а саме:

     Рівнянська ЗШ № 5  на загальну  суму 398,39 тис.грн., в тому числі в розрізі напрямків:

- придбання обладнання та поточний ремонт системи вентиляції харчоблоку Рівнянської ЗШ № 5 -246,856 тис. грн.

-  придбання та  встановлення  металопластикових  вікон  в  Рівнянській ЗШ № 5 - 78,241 тис.грн.

- поточний ремонт покрівлі Рівнянської ЗШ № 5 - 73,293 тис. грн.

     Рівнянська ЗШ № 2 на загальну  суму 624,413 тис.грн., в тому числі в розрізі напрямків:

- придбання матеріалів та поточний ремонт внутрішніх туалетів Рівнянської ЗШ № 2 - 99,946 тис. грн.

- поточний ремонт мережі теплопостачання Рівнянської ЗШ № 2 -13,733тис.грн.

-заходи з протипожежної безпеки (встановлення пожежної сигналізації) в Рівнянській ЗШ № 2- 496,734 тис.грн.

-придбання металопластикових дверей аварійного виходу в Рівнянській ЗШ № 2- 14,0 тис.грн.

       Комишуватська ЗШ на загальну суму 558,201тис.грн., в тому числі в розрізі напрямків:

-поточний ремонт котельні зі встановленням опалювального котла Комишуватської ЗШ-458,375 тис.грн.

-придбання матеріалів та поточний ремонт приміщення фойє  Комишуватської

ЗШ - 99,826 тис. грн.

Іванівське НВО на загальну суму 238,162 тис.грн., в тому числі в розрізі напрямків:

- поточний ремонт системи теплопостачання Іванівського НВО- 33,196 тис. грн.

-придбання циркуляційного насосу в Іванівське НВО-38,0 тис. грн.

-придбання металопластикових конструкцій та поточний ремонт внутрішнього туалету Іванівського НВО - 135,37 тис.грн.

-поточний ремонт покрівлі Іванівського НВО-31,596 тис. грн.

      Філія Комишуватської ЗШ «Новоєгорівська ЗШ» на загальну суму -42,634 тис. грн. в тому числі в розрізі напрямків:

-поточний ремонт мережі  теплопостачання Новоєгорівської ЗШ – 42,634 грн.

       В 2021 році виділено субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам  на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної освіти «Нова українська школа»  на придбання шкільних меблів, дидактичних матеріалів, комп’ютерної техніки в сумі 288,464 тис. грн. та співфінансування з місцевого бюджету 73,775 тис. грн. На дані кошти було придбано одномісні парти для першокласників ( 99 комплектів), дидактичні матеріали (266 комплектів), ноутбуки (6 шт.), багатофункціональні пристрої (7 шт.).

       В 2021 році закуплено вугілля, дрова та палети, в результаті чого дошкільні заклади та заклади культури 100 % забезпечені паливом на опалювальний сезон 2021-2022 року. Заклади загальної середньої освіти на 70 % забезпечені паливом на опалювальний сезон.

      З держави надійшла субвенція соціально-економічного розвитку на капітальний ремонт покрівлі Рівнянської  бібліотеки для дорослих в сумі 1 500,0 тис. грн. З місцевого бюджету виділено співфінансування в сумі 140,0 тис. грн..

На даний час проводяться завершувальні роботи.

На протязі року за рахунок коштів місцевого бюджету придбано для закладів освіти на забезпечення роботи НАССР наступне обладнання:

-кухонні сушарки;

-пластикові баки для вивозу сміття;

-столи для розробки продуктів харчування;

-духові шафи;

-електроплити та інше.

     Для опорних закладів з цивільного захисту (Рівнянська ЗШ № 5, Рівнянський

ЗДО № 1)  придбано куточки та обладнання з цивільного захисту.

     Для забезпечення протипожежного захисту  в закладах освіти та культури проведено перезарядку вогнегасників, закуплено кріплення для вогнегасників.

     На проведення поточних ремонтів в закладах соціально-культурної сфери було придбано фарбу на суму 98,0 тис.грн. та інші будівельні матеріали  на 90,0 тис.грн.

     Всім закладам освіти було придбано енергозберігаючі лампочки на

суму 16,9 тис.грн.

     В заклади дошкільної освіти придбано постільну білизну, покривала, рушники.

Проведено ремонтні роботи по територіям, а саме:

Малопомічнянська територія на загальну суму 158,0 тис.грн:

- поточний ремонт покрівлі Малопомічнянського СБК-135,0 тис.грн.

- поточний ремонт водопостачання та водовідведення Малопомічнянського

ЗДО – 23,0 тис.грн.

Комишуватська територія на загальну суму 119,5 тис. грн. :

- поточний ремонт водопостачання та водовідведення Комишуватського ЗДО –

19,5 тис.грн.

-поточний ремонт підлоги Комишуватської ЗШ - 100,0 тис. грн.

Новоєгорівська територія на загальну суму 92,9 тис.грн.

-поточний ремонт спортивного залу Новоєгорівської ЗШ - 35,0 тис.грн.

- поточний ремонт стелі та покрівлі Веселокутського сільського клубу - 57,9 тис.грн.

Іванівська територія на загальну суму 160,3 тис.грн.

- поточний ремонт внутрішнього туалету Іванівського НВО-76,0 тис.грн.

-придбання та встановлення металопластикових вікон в спортивній залі Іванівського НВО-64,3 тис. грн.

-поточний ремонт покрівлі Іванівського СБК-20,0 тис.грн.

Рівнянська територія на загальну суму 102 тис. грн.

-ремонт мережі теплопостачання Рівнянського ЗДО № 2 - 74,0 тис. грн.

-придбання та встановлення металевих дверей в Рівнянському ЗДО № 2 –

28,0 тис.грн.

У 2022  році пріоритетними напрямами залишається: надання якісної та доступної освіти; продовження робіт по енергозбереженню; протипожежних заходах, покращення матеріально-технічної бази харчоблоків, оптимізації закладів культури та освіти.

     Відділом економічного розвитку, інвестицій, земельних відносин та комунальної власності за період 2021 року опрацьовано договори надання послуг та сплачено за виконані послуги суб’єктам підприємницької діяльності грошові кошти в сумі : роботи по розгортання снігу загальна сума - 48887 грн., зрізання аварійних дерев - 49001 грн., закупівля вуличних світильників – 15525 грн, виготовлення кошторисної документації  на ремонт вуличного освітлення 42000 грн., поточний ремонт вуличного освітлення населених пунктів – 16281 грн., сплата за спожиту електроенергію – 299600 грн., придбання підсипкового матеріалу для доріг – 85200 грн., сплата послуг інтернет провайдерів – 16090 грн., озеленення територій сільської ради - 28400 грн., придбання оргтехніки – 37050 грн., закупівля канцелярських товарів – 4720 грн., ремонт та обслуговування оргтехніки – 2000 грн., грейдерування розгортання доріг по населеним пунктам (послуги автогрейдера) – 12000 грн., поточний ремонт доріг населених пунктів території сільської ради 69000 грн.

     Працівниками відділу економічного розвитку с. Рівного проведено вивчення усних та письмових звернень громадян та надано відповіді на 94 звернення, здійснено 47 виїздів на місце з подальшим складанням актів.

     На протязі робочого тижня здійснюється прийом громадян, консультація та надання необхідної допомоги з питань, що входять до компетенції працівників відділу, проводиться збір, обробка та узагальнення необхідної інформації для нормального функціонування відділу. 

   Працівники відділу економічного розвитку обслуговують на території Рівнянської сільської ради 57065,36 га площі земель, з них: земель сільськогосподарського призначення - 52578,6332 га.

     Працівниками відділу економічного розвитку обслуговуються 1585 одноосібники, по  територіям : Рівне – 767 ; Семенасте 147 ; Іванівка – 347 ; Новоєгорівка – 80 ; Комишувате – 129 ; Мала Помічна – 22 ; Мала Тимошівка – 93. 

     На території Рівнянської сільської ради розташовано 29 населених пунктів.

     За період з січня по грудень 2021 року працівниками відділу опрацьовано 1078 заяв, що надійшли від фізичних та юридичних осіб.

     Підготовлено проєкти рішень, винесено на розгляд депутатів Рівнянської сільської ради та передано у власність 452 земельні ділянки. Передано в оренду та заключено договори для ведення городництва 31 земельної ділянки. Надано дозвіл на розробку проекту для ведення особистого селянського господарства 554 особам. Надано дозвіл на розробку проєкту землеустрою 52 особам, щодо надання в оренду земельних ділянок для ведення городництва.

      Підготовлено проєкти та внесено зміни в договори оренди земельних ділянок: ТОВ «Рассвет» площа 153,8253 га  подовжено термін дії договору 7 років, збільшено орендну плату до 12 %;  ПрАТ «Рівнянське» площа 82,824 га, збільшено орендну плату до 12 %;  ПрАТ «Рівнянське»  площа 109,6762 га, збільшено орендну плату до 12 %; Любарський Т.М. площа 44,19 га  подовжено термін дії договору 7 років, збільшено орендну плату до 12 %;  ФГ «Омельяненко» площа 7,4349 га подовжено термін дії договору 7 років, збільшено орендну плату до 12 %;  ФГ «Омельяненко» площа 15,4415 га  подовжено термін дії договору 7 років, збільшено орендну плату до 12 %;  Пришва С.І. площа 10,20  га, збільшено орендну плату до 12 %;  Пришва С.І. площа  8,4019 га, збільшено орендну плату до 12 %;  ФГ «ДЮК» площа  9,0823 га подовжено термін дії договору 7 років, збільшено орендну плату до 12 %;  Рускевич Л.А. площа  69,159 га, збільшено орендну плату до 12 %;  ФГ «МІФ» площа 126,7 га, збільшено орендну плату до 12 %; ФГ «МІФ» площа 92,28 га,  збільшено орендну плату до 12 %; Міхліченко О.М. площа 9,7 га, збільшено орендну плату до 12 %;  ФГ «Світанок» площа 3,74 га, збільшено орендну плату до 12 %; поновлено договір оренди з Самарським О.В. строком на 7 років - 12 %; ФГ «Омельяненко»  строком на 7 років – 12 %;  передано в оренду земельну ділянку ТОВ «Агропромтехсервіс»; поновлено  договір оренди ФГ «ДЮК» строком на 7 років – 12%;  внесено зміни в договір оренди,  а саме: орендна плата ТОВ «Лідер» 6 %; внесено зміни в договір оренди, а саме:  орендна плата Рускевич Л.А. – 12% площа 10,5721 га; внесено зміни в договір оренди ТОВ «Чапаєва» строком на 7 років – 12%, площі 7,1248 га,4,68 га, 5,37 га;  ПрАТ «Кіровоградобленерго» для розміщення трансформатора; внесено зміни в договір оренди ФГ «Алоей» в розділ орендна плата 9 % площа 99,7713 га; передано в оренду ПрАТ «ВФ Україна» земельну ділянку для розміщення засобів зв’язку та телекомунікацій, орендна плата 12% строком на 49 років; передано в оренду  Соколенку О.І.  земельну ділянку площею 0,1338,  орендна  плата  становить 3 %;внесено зміни до договору оренди земельної ділянки пасовище площею 1,0435 га - 7 %.

     Надано дозволи на розробку проектної документації для ведення фермерського господарства ФГ «Єдина Україна» 4 особи – площа 27,2741 га; ФГ «Витязь» 8 осіб – площа 50,00 га; ФГ «Златогір» 9 осіб – площа 50,00 га та в подальшому передано у власність вказаним громадянам земельні ділянки для ведення фермерського господарства.

     Надано дозволи на виготовлення проектної документації щодо відведення земельних ділянок для ведення городництва на умовах оренди та для сінокосіння та випасання худоби 22 особам.

     Передано у власність для ведення товарного сільськогосподарського виробництва (пай) площа 5,4998 га. Кравчук Н.С.

     Надано дозволи на виготовлення технічної документації щодо відновлення (встановлення) меж земельних ділянок та проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для будівництва обслуговування житлового будинку, особистого селянського господарства, садівництва 277 особам.

     Припинено діючі договори оренди земельних ділянок в зв’язку зі смертю орендаря.

     Надано дозволів КП «Комунальник» та передано з метою формування окремих земельних ділянок зі зміною цільового призначення для будівництва автомобільної дороги ІV категорії в рамках програми президента України «Магніти України» в Кіровоградській області.                    

      Відмовлено у наданні дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність 549 особам.

     Працівники відділу беруть участь в засіданнях постійних комісій та сесіях Рівнянської сільської ради Новоукраїнського району. 

     Здійснюється відповідна аналітична робота з територіальними підрозділами Державної фіскальної служби, для забезпечення своєчасних надходжень від сплати за землю, проводиться підготовка регуляторного акту стосовно ставок орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік, здійснюються прогнозовані розрахунки надходжень коштів до місцевого бюджету від оренди та продажу земельних ділянок, іншого майна комунальної власності. Проводиться роз’яснювальна робота серед населення про необхідність своєчасної подачі податкових декларацій згідно Податкового кодексу України. 

Фінансовим відділом Рівнянської сільської ради було підготовлено дванадцять угод про передачу у 2021 році коштів міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами; бюджетний регламент проходження бюджетного процесу в громаді; складання прогнозу та проекту бюджету сільської територіальної громади; здійснено фінансування головних розпорядників коштів;  внесено до програми «LOGICA» уточнення та зміни до кошторисів  головних розпорядників коштів; забезпечено подання фінансової, бюджетної та податкової звітності, своєчасно перераховано податки і збори до бюджету; здійснено перевірки та затвердження паспортів бюджетних програм головних розпорядників коштів бюджету.

        Варто зазначити, що за підтримки народного депутата Мурдія Ігоря Юрійовича, згідно розпорядження Кабінету Міністрів від 19 травня 2021 року № 468-р виділено кошти з державного бюджету для бюджету Рівнянської  сільської територіальної громади в сумі 900,0 тис. грн. на реалізацію проекту “Заміна водонапірних веж в с.Рівне”. З бюджету сільської територіальної громади спрямовано додаткові кошти на забезпечення встановлення веж в сумі 99,5 тис. грн. Установка даних веж дала можливість забезпечити населення постійним і безперебійним водопостачанням.

        Згідно розпорядження Кабінету Міністрів від 21 липня 2021 року № 822-р на реалізацію проекту “Капітальний ремонт покрівлі Рівняської сільської бібліотеки для дорослих за адресою: вул. Центральна,122, с. Рівне, Новоукраїнського району, Кіровоградської області” за рахунок  субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій було виділено 1 500,0 тис. грн., з них використано кошти у сумі 1222,9 тис.грн. (розрахунок проведено згідно актів виконаних робіт). По завершенню робіт  протягом 2022 року буде використано залишок коштів у сумі 277,1 тис. грн. З бюджету сільської територіальної громади додатково було виділено кошти на виготовлення  проектно-кошторисної документації в сумі 49,8 тис. грн. та на співфінансування для проведення капітального ремонту покрівлі 116,7 тис. грн.

         Також у 2021 році було підписано меморандум з Національною поліцією щодо співпраці в напрямку створення поліцейської станції та забезпечення діяльності поліцейського офіцера громади безпосередньо на території громади. В 2021 році виконані  всі умови меморандуму як з боку Національної поліції, так і з боку Рівнянської сільської ради.

        На території громади тепер працює поліцейський офіцер громади, який проводить роботу щодо налагодження партнерських стосунків між поліцією і населенням щодо профілактики правопорушень, організації допомоги для належної роботи  дільничних інспекторів поліції, їх громадських помічників у проведенні профілактичних заходів, пов’язаних з відвідуванням помешкань громадян та інше. Для дільничного інспектора відремонтовано кабінет та забезпечено комп’ютерним обладнанням, офісними меблями, здійснено під’єднання  до інтернету, забезпечено іншими предметами та матеріалами на загальну суму 46,0 тис.грн. Для забезпечення роботи поліцейського офіцера громади з бюджету сільської територіальної громади надано субвенцію Головному управлінню національної поліції в Кіровоградській області для придбання службового автомобіля спеціалізованого призначення в сумі       634,4 тис.грн. та для його реєстрації в сумі 21,6 тис.грн.

За рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади на виконання “Програми Рівнянської сільської ради про вирішення проблем, пов’язаних з забезпеченням  житлом та покращення житлово-побутових умов  дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа на 2021-2023 роки” на покращення житлово-побутових умов дитини-сироти Вікторії Артеменко було виділено кошти в сумі 100,0 тис.грн.

Згідно розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації від 04 жовтня 2021 року № 706-р “Про затвердження розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа”  виділено кошти на придбання житла дитині-сироті Ларисі Мозаровській в сумі 382,8 тис.грн.

        За 2021 рік відсоток виконання дохідної частини бюджету сільської територіальної громади складає 104,2 % від плану з урахуванням змін, що становить 61520,1 тис. грн.

 

Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити, що сьогоднішній результат роботи – це колективна праця кожного депутата, кожної постійної комісії, сесійна робота, діяльність виконавчого комітету та апарату ради і, безумовно, робота кожного мешканця громади.

Завдяки реформі децентралізації ми створюємо сприятливі умови для праці та проживання жителів громади.

Вся робота і моя, як голови, і виконавчого апарату у вас на очах. Я розумію свою особисту відповідальність перед громадою за кожне наше рішення, кожний наш практичний крок.  

Вдячний усім, хто допомагав сільській раді в цей нелегкий період розвитку практичними справами, своїм досвідом, конструктивними порадами та об’єктивними зауваженнями.

Закликаю всіх і надалі працювати з повною віддачею на благо наших мешканців і переконаний, що тільки спільними зусиллями ми зможемо створити та розбудувати процвітаючу громаду.

З великим задоволенням буду приймати від Вас поради, пропозиції, Ваше бачення у подальшій роботі сільської ради.

Миру та порозуміння нам усім у Великій родині Рівнянської територіальної громади!

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь