Рівнянська сільська рада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2022 року

Дата: 14.07.2022 00:55
Кількість переглядів: 18

ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради протягом першого півріччя 2022 року порівняно з відповідним періодом 2021 року

 

Право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією з організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян. Організація роботи з розгляду звернень, особистого прийому громадян є одним із пріоритетних напрямів роботи Рівнянської сільської ради. Протягом першого півріччя 2022 року сільська рада проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, на особистих прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти, тощо.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента  України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної  влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови Кіровоградської  обласної державної адміністрації від 06.08.2021 року № 552-р  «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації », Рівнянською сільською  радою вживаються  дієві заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян  на письмове звернення та особистий прийом.

         Головою сільської ради забезпечено проведення особистих прийомів та особистих виїзних прийомів громадян відповідно до затвердженого графіка, у тому числі за участю заступників голови.

         Час і місце прийому оприлюднено на офіційному веб-сайті сільської ради.

           Всього до сільської ради  протягом  першого півріччя 2022 року надійшло    76 звернень, що на 112 звернень менше,  порівняно з аналогічним періодом 2021 року.    

         Крім того, до Рівнянської сільської ради через органи влади  надійшло 35 звернень, що на 9 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року. На особистих прийомах керівництвом сільської ради прийнято  41 звернення, що на  103 звернення менше порівняно з відповідним періодом 2021 року.    

Із загальної кількості звернень за змістом порушених громадянами питань :

Питання, що порушуються у зверненнях громадян

2022 рік

2021 рік

+/-

питання  соціального захисту ( надання матеріальної допомоги на лікування та поховання)

50

118

68

аграрна політка і земельні відносини

2

24

-22

охоронна здоров’я

12

2

10

комунального господарства

3

15

-12

житлова політика

4

3

1

екологія та природні ресурси

3

5

-2

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

1

2

-1

сім’я та гендерна політика. Захист прав дітей

1

2

-1

діяльність органів місцевого самоврядування

0

11

-11

 

         За категоріями авторів звернень протягом звітного періоду від учасників бойових дій звернень не надходило, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи до сільської ради надійшло 5 звернень, багатодітних сімей – 8 звернень, одинокої матері – 1 звернення.

За соціальним станом авторів звернень надійшло від пенсіонерів 22звернення, селян – 2 звернення, працівників бюджетної сфери – 2 звернення, безробітних –11 звернень.

Особлива увага приділяється розгляду звернень членів  сімей військовослужбовців, які загинули в наслідок збройної агресії росії проти України, членів їх сімей, ветеранів війни та праці, громадян, які постраждали внаслідок  Чорнобильської катастрофи, внутрішньо переміщених осіб, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Колективних звернень за перше півріччя до сільської ради  не надходило.

У зверненнях, які надійшли на розгляд, порушено 76 питань, по 50 – зверненнях  питання вирішено позитивно, по  26 – надано роз’яснення.

Повторних звернень не надходило.

           Усі звернення, що надходили до сільської ради, були розглянуті у визначені законодавством терміни, заявникам були направлені вичерпні відповіді.

         Вживаються дієві заходи щодо  неухильного дотримання вимог Закону України « Про звернення громадян».

Проводиться моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян, вжиття заходів щодо виявлення  проблемних питань мешканців території Рівнянської сільської ради з метою упередження надходження повторних  та неодноразових звернень.

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, зменшення кількості звернень громадян до вищестоящих органів влади , сільська рада проводить роз’яснювальну роботу  серед населення, створено умови для проведення особистого прийому громадян посадовими особами сільської ради. Робота із зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних  напрямків роботи сільської ради.

Протягом першого півріччя 2022 року забезпечено:

- проведення засідань виконавчого комітету Рівнянської сільської ради на яких виносилося питання про стан роботи із  зверненнями громадян , що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради (засідання виконкому проведено   28 лютого 2022 року);

- звітування спеціаліста І категорії Рівнянської сільської ради «Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради протягом 2021 року» № 2 від 28.01.2022 року;

- планується на наступному засіданні виконавчого комітету розглянути питання про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Рівнянської сільської ради протягом першого півріччя 2022 року;

- проведення  особистого прийому громадян керівництвом сільської ради;

-  роботу "гарячої телефонної лінії";

- періодичне висвітлення інформації про роботу із зверненнями громадян на офіційному веб-сайті сільської ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь