Рівнянська сільська рада
Кіровоградська область, Новоукраїнський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЯКІ ДІЇ ОСОБИ, ЯКЩО ВТРАЧЕНО ТРУДОВУ КНИЖКУ АБО ВІДСУТНІ ЗАПИСИ У НІЙ?

Дата: 20.10.2022 08:24
Кількість переглядів: 171

ЯКІ ДІЇ ОСОБИ, ЯКЩО ВТРАЧЕНО ТРУДОВУ КНИЖКУ АБО ВІДСУТНІ ЗАПИСИ У НІЙ?

 

Інформуємо, що відповідно до Урядової постанови від 27 вересня 2022 року № 1058 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 р. № 637” змінено Порядок підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Основним документом, що підтверджує стаж роботи за період до 01 липня 2000 року, до запровадження персоніфікованого обліку у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, є паперова трудова книжка.

За відсутності оригіналу трудової книжки або відповідних записів у ній підставою для внесення відомостей до частини персональної електронної облікової картки в РЗО є документи, видані за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

 

Тож підтвердити факт роботи застрахованої особи можна наступними документами:

  • виписки або довідки, складені на основі даних, наявних в інформаційних (автоматизованих) та/або інформаційно-комунікаційних системах підприємств, установ, організацій, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи, що відображають трудову діяльність застрахованої особи;
  • свідоцтво про сплату єдиного податку; спеціальний торговий патент; документи про сплату єдиного податку, фіксованого податку, придбання спеціального торгового патенту (за наявності платіжних доручень, квитанцій установ банків, документів, що підтверджують поштовий переказ);
  • військовий квиток;
  • довідки територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, військових частин і установ системи Міноборони, МВС, МНС, Мінінфраструктури, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, ДПС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, Держприкордонслужби, Державної кримінально-виконавчої служби, ДСНС;
  • дипломи, посвідчення, свідоцтва про періоди навчання за денною формою здобуття освіти у закладах вищої освіти (крім періоду навчання за денною формою здобуття освіти на підготовчих відділеннях у закладах вищої освіти), професійних навчально-виховних закладах, навчальних закладах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, в аспірантурі, докторантурі і клінічній ординатурі, а також довідки та інші документи, що видані на підставі архівних даних і містять відомості про періоди навчання;
  • довідки архівних установ.

Підтверджуючі документи необхідно подати до Пенсійного фонду України особисто або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Олена ПАРХОМЕНКО

начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь