Які документи має подати роботодавець для отримання допомоги по частковому безробіттю?
Які документи має подати роботодавець для отримання допомоги по частковому безробіттю?
Відповідно до пунктів 13 та 14 Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 21 червня 2022 року № 702 (далі - Порядок), роботодавець (юридична особа або фізична особа-підприємець, який застосовує найману працю) для отримання допомоги по частковому безробіттю подає до філії обласного центру зайнятості (у тому числі через їх управління та відділи) заяву та відомості про працівників, у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю. Зазначені відомості подаються за формою, що є додатком 1 до Порядку.
Слід зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2023 року № 188 внесено зміни до Порядку. Зокрема, пункт 14 Порядку викладено у новій редакції. Він передбачає, що, окрім заяви та вказаних відомостей, роботодавець подає також відомості про господарську діяльність та про всю незначну державну допомогу, отриману протягом 3-х останніх років, її форму та мету. Але визначено, що такі відомості під час воєнного стану не подаються.
Також зазначаємо, що в новій редакції викладено додаток 1 до Порядку. На відміну від попередньої його форми, в ньому зазначається, серед іншого, інформація про:
місце провадження роботодавцем господарської діяльності;
розмір середньої заробітної плати працівників замість тарифної ставки (у разі застосування нетарифної системи оплати праці).
Постанова Кабінету Міністрів України від 03 березня 2023 року № 188 http://surl.li/fikmt
Виникають питання, що пов’язані зі сферою зайнятості? Звертайтеся до філій обласного центру зайнятості чи їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування. Контакти тут http://surl.li/emipw Ми є у Telegram https://t.me/dcz_kir