Які документи подаються роботодавцем для отримання компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю?
Які документи подаються роботодавцем для отримання компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю?
Нагадаємо, що Порядок надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю (далі – Порядок) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року № 893.
Пунктом 6 Порядку визначено, що для отримання компенсації роботодавець подає філії обласного центру зайнятості заяву про надання компенсації за облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю (за формою, що є додатком до Порядку) та документи/інформацію, передбачені цим пунктом та/або зазначені в заяві. Ці документи обробляються з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.
До заяви роботодавець додає:
засвідчену ним копію наказу (розпорядження) про прийняття на роботу особи з інвалідністю (або примірник трудового договору), а в разі їх відсутності відомості про трудову діяльність цієї особи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування;
засвідчену ним копію документа, що підтверджує придбання роботодавцем допоміжного засобу (допоміжних засобів) для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю (договір, рахунок-фактура (рахунок, квитанція, накладна тощо).
Також до заяви має бути додано відомості про господарську діяльність, а також про всю незначну державну допомогу, отриману роботодавцем протягом останніх трьох років, її форму та мету – але під час воєнного стану ці відомості не подаються.
Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року № 893 доступна за посиланням http://surl.li/ljjdq
Є питання? Звертайтеся до фахівців філій обласного центру зайнятості/їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування: контакти тут http://surl.li/pacfp