Аналіз звернень
Право громадян на індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів закріплено ст.40 Конституції України. Тим самим держава гарантує громадянам України право впливати на точне, відповідно до закону, функціонування органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, гарантує обстоювання ними своїх законних прав та свобод.
Будь-яка людина може звернутися до керівництва Рівнянської сільської ради із зверненням у будь-який зручний для неї спосіб:
1. Написати листа, відправити поштою або принести особисто
Письмові звернення громадян повинні відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», а саме:
а) Зазначити кому звернення (наприклад, сільському голові Рівнянської сільської ради Пєшехонову Олександру Дмитровичу)
б) Обов’язково зазначити прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце проживання, бажано контактний телефон
в) Вказати суть порушеного питання, зауваження, пропозиції чи скарги
г) В кінці листа поставити підпис та дату.
Письмові звернення громадян приймаються
- особисто від заявника або уповноваженої особи за адресою: с. Рівне, вул. Центральна, 116
- поштою на адресу: 27160, с. Рівне, вул. Центральна, 116 , Новоукраїнський район Кіровоградська область.
2. Порушити питання на «гарячій» телефонній лінії з сільським головою та/або його заступниками.
Дата, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній оприлюднюється на офіційному веб-сайті сільської ради:
Також дізнатися про дату, час та порядок проведення «гарячих» телефонних ліній можна за телефоном: 4-16-05
3. Порушити питання на прийомі у сільського голови та/або у його заступників
Прийом проводиться згідно із затвердженим графіком;